Subject: "Kõksi-Tammelaane-Villemuse tee (7971009) ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt", töö nr PP-23-35.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Mihkel Elmaste'" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Nov 2023 08:31:29 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Viljandi maakond, Viljandi vald, Riuma küla, riigitee 24155
Viljandi-Väluste-Mustla km 15,248 ja Kõksi-Tammelaane-Villemuse tee
(7971009) ning riigitee 24217 Tänassilma-Treieri km 5,315 ja
Kõksi-Tammelaane-Villemuse tee (7971009) ristumiskohtade rekonstrueerimise
põhiprojekt“ töö nr PP-23-35 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Viljandi maakond, Viljandi vald, Riuma küla, riigitee 24155
Viljandi-Väluste-Mustla km 15,248 ja Kõksi-Tammelaane-Villemuse tee
(7971009) ning riigitee 24217 Tänassilma-Treieri km 5,315 ja
Kõksi-Tammelaane-Villemuse tee (7971009) ristumiskohtade rekonstrueerimise
põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Aimla metskond 107 (katastritunnusega 79701:001:0044) kinnistule
riigimetsa majandamiseks juurdepääsuteede rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/e5tze29ls99emezgfrqql/CD_PP-23-35-Villemi-K
-ksi-msd_241123.zip?rlkey=vf0d6ynqh1bf11l0icziptw6y
<https://www.dropbox.com/scl/fi/e5tze29ls99emezgfrqql/CD_PP-23-35-Villemi-
K-ksi-msd_241123.zip?rlkey=vf0d6ynqh1bf11l0icziptw6y&dl=0> &dl=0

Koopia:

Mihkel Elmaste [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]